torsdag 16 oktober 2008

Pinsamt...

....att jag inte vetat om/hört att Bolagret finns som fysisk butik i Stockholm, dessutom endast 20 minuter borta! Blev överlycklig när jag upptäckte den; gick runt där i en timme nästan och släpade med mig hem en liten silvrig ryamatta till sovrummet! Hade som vanligt bara min mobilkamera....tyckte de hade jättecoola lampor för supercoola priser :)


Den mörka korglampan skulle passa över ett bord i indiskt stil, tycker jag. Hade jag haft kvar mina indiska möbler i köket hade jag köpt den lampan.


Silver...är snyggt i alla former :P

2 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Du är inte ensam över ha missat denna butik, jag släpade hem från malmö (via tåget) massa grejer och sen upptäcker man butiken i stockholm *fniss* så kan det gå...

Kram sari

Jasmin sa...

Haha så kan det gå :) Jag måste däremot till Malmö för att besöka ILVA! För de har ännu inte öppnat i Stockholm, det är jag iallafall säker på :)